Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Filmska ofanziva

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 14 februar 2011 15:44
objektivan
Uz dve "male" napomene, iako je to opstepoznato.
Uzicka republika se nije nikad tako zvala, vec - Uzicka boljsevicka republika. Istorije se ne treba stideti, proslosti - kako kad.
Osim nagrade AVNOJ-a, Veljko Bulajic je tu nedavno i zvanicno proglasen i nagradjen, valjda, za najboljeg hrvatskog redatelja.
Pragmatizam, koga bi se i Djindjic zastideo.
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 14 februar 2011 16:43
Danski Srbin
Secam se posleratnog vremena u kome stariji ljudi, ako nisu bili komunisti i drzali do sebe, nisu isli u bioskop. Otac mi je tada govorio da su filmovi propaganda, samo sprovedena vrlo prepredeno. Bunilo me je to, sto je on mislio pored partizanskih i o americkim filmovima.
Kad sam odrastao i ojacao, shvatio sam koliko je on imao pravo i koliko je bio ispred vremena u kome je ziveo.
U Danskoj, u kojoj zivim, jedva da ima sta da se gleda na 30 kanala TV, sem americkih filmova koji ,verovatno, imaju za cilj zaglupljivanje sirokih narodnih masa.
Vidim, da vi u Srbiji ,pored americkih, imate i jugokomunisticke propagandne idiotluke.
Mi smo uspostavili princip: u Danskoj ne gledamo Americke filmove, ako nema nista drugo razgovaramo ili citamo, isto to vazi za partizanske filmove u Herceg Novom, gde provodimo letnji deo godine.
Filmovi su veliki faktor u oformljivanju opstih misljenja, i njihova prikazivanja nisu prepustena slucajnostima.
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 14 februar 2011 17:05
netje motji
Ako bi se tako postupilo sa "partizanskim" filmovima, onda bi moralo da se i sa svim drugim filmovima postupa na sličan način jer, svi su propaganda nečega, a naročito američki. Dakle, neće moći, shvatate valjda zašto.
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 14 februar 2011 17:07
Smiljanski
Odlično zapažanje,i vrlo, vrlo ozbiljno pitanje.Upravo mi smo žrtve te propagande,i zato i danas osećamo posledice .Milioni dolara su bačeni da bi se Srbi zatrovali komunističkom idejom,i jugoslovenstvom!
Za proteklih 70 godina,imamo samo jedan film o slavnoj srpskoj istiriji,a to je "Marš na Drinu".Prosto me čudi da im je to promaklo."Boj na Kosovu" je "skarabudžen" za 2 meseca,i to sa vrlo malim budžetom,i to je sve, što imamo od srpske istorije, da pokažemo našj deci.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 14 februar 2011 17:16
Živorad
Nemam šta da dodam osim da podržim autora članka, pošto se i sam bavim istom mišlju.
Možda bi čak bilo oportuno i zabraniti ove filmove pošto doprinose iskrivljavanju istorijske istine te satanizaciji celog jednog naroda.
Ali, barem napomena na početu filma bi bila Ok. Zbog onih koji tek dolaze svakako.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 14 februar 2011 17:16
Saša
Izvanredna tema i solidan tekst. Međutim ne objašnjava jednu veoma važnu stvar, a to je poplava boljševičkih filmova na svim televizijama na prostorima bivše SFRJ (osim u Sloveniji). Neretva se prikaže na HRT a nakon nedelju dana na RTS, B92 ili Prvoj Srpskoj. Hrvate razumem, oni imaju komunizmu dosta toga da zahvale, ali šta je sa nama. Kako to da se ti filmovi sinhronizovano prikazuju na televizijama bratskih republika SFRJ? Do skora je republika Srpska bila imuna, ali sam pre neko veče i kod njih gledao Vrhove Zelengore. Pravo pitanje je otkud poplava ovih filmova? Povratak boljševičkog načina razmišljanja nije ni malo naivna pojava. Neko nam to smišljeno plasira, a mi ne možemo (barem ja) da dokučimo, ko i zašto?
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 14 februar 2011 17:22
Pera iz solitera
sve je isto samo njega nema.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 14 februar 2011 17:56
paja patak
Da se zna: Svi filmovi u kojima sam ja glavni junak su dubokomisaoni, dubokomoralni i najviših umetničkih kvaliteta!Za one sa Miki Mausom - baš me briga!
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 14 februar 2011 19:14
Machak Vojo
@Saša

Pa Srbi treba najviše da zahvale Titu i SFRJ, samo smo tada svi živeli u jednoj državi! Tito je nesvesno sproveo plan Velike Srbije iz Načertanija!
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 14 februar 2011 19:25
rajko
Gledajući film ''besa'' a i neke druge filmove snimljene zadnjih godina o istorijskim temama zapažam da su objekti (zgrade) u kojima je snimano oronuli i stari, skloni padu, pa se pitam da li je poruka filma da Srbi nisu ništa gradili i da su te objekte nasledili od onih koje su proterali i da objekte uopšte nisu održavali.
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 14 februar 2011 19:47
Neofit77
A šta je sa novim Bulajićima, i njihovim propagandnim splačinama tipa ''Turneja'', ''Sveti Đorđe ubija aždahu'', ''Srpski film'' i ''Šišanje''. Izgleda da svaki režim ima svoje Bulajiće i Krvavce.
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 14 februar 2011 19:50
Misa
Pogledajte na Youtube, kako danas izgledaju cetnicke proslave na ravnoj gori, videcete da je Bulajic svoje cetnike ulepsao do neprepoznavanja sa danasnjim.
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 14 februar 2011 19:53
PA
Jasno je ko je,od čijih para i za čije potrebe uradio ovaj film. Neka ode u Prištinu po priznanja, jer Oskara neće dobiti,zato što onima koji Oskara dodeljuju srpski narod nije nešto važan, pa ni njegovo unižavanje nije vredno nagrađivanja.
Međutim, ja stalno razmiljam o tome ko treba da odgovara zbog toga što je jedna nakaradna bljuvotina umobolnog sadržaja (da li je onaj ko je stvorio to delo isti takav -to treba ispitati)nazvana "srpski film". Film nisam gledala, niti bih, ali čitam komentare dece na Fejsu i ne mogu da verujem šta im je u vidu filma ponuđeno. Smatram da neke institucije treba da rade svoj posao i da na sudu oduzmu pravo ovom filmu na naziv, a da autor krivično treba da odgovara za vređanje naroda i države.
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 14 februar 2011 20:29
Saša
@Machak Vojko
Bez veze. U kojoj to jednoj državi? Državi MAkedoniji? Državi Hrvatskoj? Državi Kosovu? Da li je moguće da još uvek, nakon tolike pogibije, ima ljudi koji ne vide da su sve Titove republike u stvari bile države, samo što su od Srbije napravljene tri! Jedino što je Tito nesvesno uradio to je naseljavanje Vojvodine kolonistima. Žarko želeći da Hrvatsku očisti od Srba, doveo ih je u Vojvodinu. MOrao je malo više razmisliti.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 14 februar 2011 21:05
nataša @ miša
Bulajićevi i Draškovićevi četnici su isti. Radi se o istom stereotipu iz iste propagandne kuhinje.

U tom smislu ste zaista u pravu kad poredite Bulajićeve i Draškovićeve četnike. Ali to nisu četnici kakvi su zaista bili, i ako su zaista bili. Pogotovo nisu oni koji su mogli jednim zamahom oderati kožu sa leđa austrijskog žbira, oni od kojih se ledila krv u žilama austrijskim žbirima.

Broz je bio zavezan za bukvu na Ceru kad je uhapšen 1914. kao austro-ugarski kaplar i zamalo da mu oderu kožu sa leđa, ali neko se sažalio i pustio ga.

Jugoslovenska vojska u otadžbini nisu bili četnici. Prvo zato što je tu organizaciju naš Kralj zabranio, i naredba se morala poštovati. Ni Draža nije bio član četničke organizacije.
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 14 februar 2011 21:37
brm
e da je bulajicc znao za ta dranja kozze s ledja..al bi bilo scena..
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 14 februar 2011 22:12
Dejan Mihailović
Šteta koju partizanski filmovi eventualno prave nije ništa u poređenju sa onom koju nanose ovi naši najnoviji filmovi, tipa Turneja, Šišanje, Srpski Film i ostali po narudžbini. Čak može da se kaže da su korisni jer na neki način ipak promovišu patriotizam.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 14 februar 2011 22:38
Cigura
Jel gleda neko MTV? "Makedonci" često daju pozorišne predstave o srpskom nasilničkom mentalitetu iz perioda Kraljevine SHS, kao i ostalim srpskim gnusobama do danas.

Zemlja koja nema čak ni ime, leči svoje frustracije na nama u svakoj prilici. Za to vreme, pola "države" im je, praktično, nedostupno, mnogo mudrije izvedeno nego na KiM:

"Današnji protesti su usledili nakon što je u noći između četvrtka i petka grupa od stotinak građana među kojima su bili i gradonačelnik skopske opštine Čair i zamenik ministra policije, obojica iz redova DUI, srušila deo konstrukcije muzeja na brdu Kale koji se gradi na temeljima nekadašnje crkve.

Predstavnici albanskih političkih stranaka i nevladinih organizacija više puta su tražili prekid gradnje, jer smatraju da to nije u skladu sa multietničnošću i spore činjenice da se na tom mestu nalazila crkva."

Za koliko smo izbegli ovu sudbinu?
Preporuke:
0
0
19 utorak, 15 februar 2011 00:48
Plodovi gneva
''Bitka na Neretvi'', glumci: Ričard Barton, Marčelo Mastrojani, Jul Briner, Orlson Vels, Sergej Bondarčuk, Špela Rozin...

Čoveče, koje su tu pare potrošene!

Jugoslovenski filmski ratni spektakl nije bio ništa bolji ni gori od odgovarajućeg američkog i ruskog žanra.

Naravno, pored ovakvih, postojali su i dobri ratni filmovi (''Apokalipsa danas'', ''Lovac na jelene'', ''Ivanovo detinjstvo'', ''Ždralovi lete'', ''Tri'', ''Jutro'' i td...)

Nema šanse da takve filmove vidimo na desetinama programa naših nacionalnih i ostalih televizija.
Preporuke:
0
0
20 utorak, 15 februar 2011 06:51
zvezda
Nije mi jasno zasto veliki broj komentatora ovde iz dna duse mrzi partizane, drugi sv. rat nije bio sala. Medju partizanima je bilo hrabrih i postenih ljudi i zbog postovanja prema poginulim ne morate koristiti svaku priliku da pljujete po njima. Mozda ti filmovi nisu skroz sjajni, ali uz neke scene moze da se zaplace, a uz danasnje filmove ni da se smeje ni da place.
Preporuke:
0
0
21 utorak, 15 februar 2011 10:00
Patriota iz Toplice
Dok jedini film koji dostojno obeležava jedan od herojskih događaja iz najslavnijeg perioda novije srpske istorije ostaje "Marš na Drinu", čije snimanje se ko zna kako "omaklo" diktatoru Brozu davnih šezdesetih prošlog veka, srpski filmski "umetnici" nastavljaju da blate svoj narod i da se podsmevaju čak i tom vremenu. Mi nismo dočekali da g. Bradiću padne na pamet projekat filma o Kumanovskoj bitci u osvit 100 godišnjice Prvog balkanskog rata, ali zato gledamo "Besu"... Da ne pominjemo sve bestijalnosti i sve uvrede na račun svog naroda koje proizveše nadnacionalni "umetnici". Kao što "književnik" Basara svojim trabunjanjem ismejava i omalovažava srpsku istoriju, oni to iste čine u svom mnogo skupljem mediju. U prepunom Sava centru, pred početak filma "Admiral", ruski reditelj reče "Mi sada drukčije čitamo našu istoriju..." To rade i naši "umetnici", ali oni našu istoriju čitaju lažno, sramno ispunjavajući zadatak Imperije, baš kao i oni koji emituju retrospektive partizanskih filmova!
Preporuke:
0
0
22 utorak, 15 februar 2011 10:21
Živorad
"Machak Vojo "

Da li ѕnate kada je nastala Jugoslavija? Primetio sam, naime, da jedan deo ljudi zaista ne zna.
Preporuke:
0
0
23 utorak, 15 februar 2011 12:06
Saša
@Patriota iz Toplice

BRAVO!
Preporuke:
0
0
24 utorak, 15 februar 2011 13:05
Machak Vojo
@Saša

Dakle, Tito je (ne)svesno stvorio vladajuću klasu u Srbiji! Crnogorce iz Vrbasa...oni i braća izBosne (jedna reč!) su kao u vesternu ujahali u preriju, jer smo oterali Indijance! I dan danas su svoji na njinom!
Preporuke:
0
0
25 utorak, 15 februar 2011 13:34
Saša
@MAchak Vojo
Bez veze. Te indijance (ako mislite na Nemce) koje smo oterali, doveo nam je Hitler, pa ako ste Vi njegov pristalica, ja to poštujem. A ako mislite na klasne indijance, slažem se, ali nisu tu samo Crnogorci i Bosanci, ima tu Šumadinaca, Ercegovaca, Dalmatinaca, Ličana, pa i Lala. DA ih je doveo Tito, davno bi u Srbiji bio izglasan zakon o restituciji, kao u normalnom svetu. Ali koji političar sme (i želi) da istera tetku sa Dedinja, samo radi zakona. Bez veze!
Preporuke:
0
0
26 utorak, 15 februar 2011 15:11
Simić Manojlo
Najvažniji su zadati okviri.
U sukobima i ratovima između nacionalista i
komunista širom Planete, ne postoji drugi primer
osim Srba, da je "zapad"(Čerčil)stao na stranu
komunista, bez obzira na razloge.
Svugdje su, od Kine gde su zaštitili nacionaliste
i pomogli preselenje na Formozu (današnji Tajvan koji
i danas štite i naoružavaju)pa preko Baltika u
Evropi(Estonci,Letonci,Litvanci, koji su bili veći
nacisti od Nemaca samih-od 320.000 Jevreja,samo
3.000 je uspelo da preživi, a Ruse, kao ni Srbe,
niko i ne broji),pa do gušenja svakog pokušaja, u
Srednjoj i Južnoj Americi, uvek dajući najveću
pomoć i podršku nacionalistima.Samo u Srbiji.
A ovo što rade naše "filmadžije", srozavši svoje
"stvaralaštvo"na nivo upotrebnih vrednosti u skladu
sa trenutnim političkim potrebama, opravdava onu
zajedljivu i opaku opasku: " da su glumci pametni,
zar bi čitavog života izgovarali nečije tuđe misli?
Preporuke:
0
0
27 utorak, 15 februar 2011 15:18
Simić Manojlo
nastavak;

A ovi režiseri u opticaju, stavljeni u funkciju a
ubeđeni da su u pravu, neka pogledaju svoje filmove
nakon 30 godina.Ako danas stida nemaju, tada će da
proradi. I ako danas njihovi filmovi imaju neku
vrednost, imaće i tada. Za svakog objektivnog
posmatrača, oni imaju samo upotrebnu vrednost.
Jad i beda autocenzure.
Preporuke:
0
0
28 utorak, 15 februar 2011 15:23
Beli Orao
1. @Saša i prijatelji.Na neznalice tipa@Mačak Vojo nemojte da se osvrćete, jer ako nisu neznalice onda su oni drugi.Ovaj sajt, baš kao i crno-beli list, su počeli sistemski da napadaju i bombarduju oni drugi, a to su bombarderi sa B-52 (da baš "sa" B-52, a ne bombarderi B-52).
Ako ćemo pošteno stvarno su Hrvati prvi počeli da prikazuju partizanske filmove.Ja sam se frapirao, jer je partizanska istorija ustvari srpska istorija,koju su Hrvati vešto davajući jedinicama imenima hrvatskih geografskih područja i mesta prisvojili(Slavonski partizansi odred,krajiške brigade i sl.).Naravno oni su tu vešto ubacivali komandni kadar koji nije srpski.
Film "Kozara" je lepo obrađena tema bez mnogo ideologije. Vidi se da su to Srbi koji su se digli na ustanak protiv desetoaprilskog ustaškog terora. Sličnu tematiku nosi i film "Šolaja".Dakle ustanak.Posle toga je nastalo vreme kaubojskih filmova, a sve u cilju jačanja nadri istorije na koju smo mi manje-više svi poklekli. Mi klinci svi odreda.
Preporuke:
0
0
29 utorak, 15 februar 2011 15:37
Beli Orao
2. To što smo mi klinci prihvatili to je jasno. Roditelji štiteći nas nisu hteli da nam pričaju, a dedovi su malo vrteli glavama i smejuljili se.
O najlepšem srpskom filmu "Marš na Drinu" ne bih mnogo. Dovoljan je atribut na početku.
O šljamu od filmova takođe ne bih. Takođe je atribut dovoljan.
Setite se samo Borisa Buzančića i Božidarke Frajt, kako glume slavnu ekipu u Užicu, a naš Bane Kockica, Kurir Miša.
Teško su se Srbi i u filmovima probijali do visokog komandnog kadra. Bata Živojinović je morao ipak da proguta knedlu od zabrane letenja koju mu je dao Bekim. Možda to njemu tada nije bilo važno. Ipak i danas je najpopularniji glumac u Kini ispred Klinta Istvuda i Čarlsa Bronsona.
Zašto baš samo mi Srbi treba da se posipamo pepelom to mi nije jasno. Možda će neko pokušati da mi dočara?
Preporuke:
0
0
30 utorak, 15 februar 2011 16:20
Freya
I dan-danas mi je muka od tih filmova!Toliko lazi i toliko nametnutih istorijskih "istina"! Ali, ruku na srce, bilo je ponekad i necega smesnog u njima: napr. kad tzv. nemacki vojnici govore nemacki sa srpskim akcentom!
Preporuke:
0
0
31 utorak, 15 februar 2011 16:21
Citalac
@ zvezda

Apsolutno ispravno. Niti se partizani smeju, niti mogu iskljucivati kao (castan i vazan) deo srpske istorije. Slazem se, inace, sa nacelom da oba antifasisticka pokreta moraju imati jednak tretman (prosto, silom istorijskih cinjenica koje kazu da su po nacistickim mucilistima ubijani srpski ravnogorci kao i srpski komunisti), ali bojim se da je ovde doslo do propagandno 'obrnute SFRJ-partizanstine' draskovicevskog kova. I sada odjednom niko nista dobro ne moze da kaze o partiozanima da ga ne zapljusnu nedouceni komentari o 'komunjarama' i slican nedicevski arsenal. Ne govorim o ovom sajtu toliko, koliko o situaciji na gotovo SVM portalima na srpskom jeziku.

Danasnji rezim naprosto GURA srpski narod sa liste casnih ucesnika Drugog svetskog rata. O Jasenovcu cutimo i prihvatamo hrvatske neofasisticke revizije. Na obelezavanja oslobodjenja Ausvica, i Pobede u Moskvi, ponekad saljemo predstavnike, ponekad ne.
Preporuke:
0
0
32 utorak, 15 februar 2011 16:30
Citalac
- nastavak -

KOME ta sramotna praksa odgovara? Srpskom narodu sigurno ne (retke su kod nas porodice kojima fasisti nisu bar nekog ubili).

Drugi svetski rat je svojevrsna civilizacijska legitimacija i NE SMEMO dozvoliti da IKO prekraja istoriju i umanjuje bilo nas doprinos, bilo nase zrtve u borbi protiv nacizma i fasizma. Pa zvali se relativizatori ljoticevci ili drugosrbijanci (nikakve razlike i nema: ljoticevci su sramotni eksces ovog naroda i nije ni cudo sto ta margina digne glavu kad god naruci neko spolja, a drugosrbijanska relativizacija nacizma je jednako opscena: Nenad Canak drzi hitlerov portret u ofisu, a Biljana Srbljanovic u Pescaniku pise monstruoznu nacisticku laz da su Holokaust izvrsili, pazite dobro, RUSKI BOLJSEVICI a ne nemacki nacisti).
Preporuke:
0
0
33 utorak, 15 februar 2011 19:09
Zarko
@Beli Orao
Boris Buzancic je osvedoceni nancionalista i pobornik ustastva, Sramotno je da su uloge srba dobijali uglavnom iu ono vreme podobni hrvati. Sto se tice Bozidarke Frajt njena porodicna sudbina i istorija je tuzna istorija srpskog naroda krajine. Roditelji (Srbi) pobijeni, a ona dete od 2-3 godine data na cuvanje (prevaspitavanje) podobnim hrvatima kad je imali 2-3 godine. Tek je pre 10-tak godina saznala ko je i sta je!
Preporuke:
0
0
34 utorak, 15 februar 2011 21:38
Beli Orao
@Žarko. Nisam znao za Božidarku Frajt. Hvala za informaciju.

Bilo kako bilo kad su novinari pitali Orsona Velsa na vrhuncu slave, koji je glumac najbolji na svetu, on je rekao: Sada ću da vam kažem jedno ime koje vama ne znači mnogo. Pavle Vujisić Paja. Oni su ga začuđeno gledali. Eto, vidite da ne znate. To je jedan srpski glumac iz Beograda koji me je na snimanju Neretve naučio kako se glumi i kako se piju špriceri.
Preporuke:
0
0
35 sreda, 16 februar 2011 11:23
Saša
@Beli orao
DA, i rekao je da je to jedini glumac kod koga se ne može primetiti da glumi.
Preporuke:
0
0
36 sreda, 16 februar 2011 12:11
thinking maize@ slobodno razmišljanje na temu...
Elem, mi Srbi, kad neko započne sa kontroverznom/"kontroverznom" (uzmite po volji!) temom, mi "ripimo" ko "ker za koskom"! Ovo kažem ne da vređam sajt i komentatore na njemu, ali ZAR VAM SE NE ČINI da mi Srbi UPRAVO TO I RADIMO! I ne pokušavamo da IZAĐEMO IZ ŠABLONA "STRAŠNO, STRAŠNO"! Što je po Eriku Bernu (ovde će me g-din "Nataša", kao psiholog podržati!) IZBEGAVANjE PROBLEMA, šta više njegova eksploatacija KROZ IGRU, uz IZBEGAVANjE STVARNOG ŽIVOTA i REŠAVANjA STVARNIH PROBLEMA! Jer, sa SIMULATORIMA ŽIVOTA, a što su skoro SVE SRPSKE FILMADŽIJE posle Žike Mitrovića, uz izuzetak Kusturice (od Makavejeva, inače NEUSPEŠNOG psihologa, pa na dalje!), treba samo TRŽIŠNO! Znači UKIDANjE NjIHOVOG MONOPOLA na istinu i NjIHOVOG SKIDANjA sa državnih jasli! Kako? Počnite od Zakona o kulturi! Tamo stoji da se "UMETNIK-PRIPRAVNIK PRIMA U STALNI RADNI ODNOS" i tako dalje. Da ne pominjem da je npr. "Jugoslovensko (sic!) dramsko pozorište" DOTIRANO MALO MANjE od FK "Crvena Zvezda"!? Radi poređenja pogledajte...
Preporuke:
0
0
37 sreda, 16 februar 2011 12:35
thinking maize@ slobodno razmišljanje na temu..., 2-gi deo
Radi poređenja pogledajte Zakon o nauci ili Zakon o visokom obrazovanju. Tamo stoji da su docent ili naučni saradnik (ekvivalentno) i vanredni profesor ili viši naučni saradnik (ekvivalentno) "IZBORNA, VREMENSKI OGRANIČENA ZVANjA I POSLOVI"! A za te poslove/zvanja NEOPHODAN JE DOKTORAT iz neke nauke! Ili da se u pomenutim Zakonima USLOVLjAVA za radna mesta asistenta ili istraživača-saradnika, da ljudi koji tu rade MORAJU da doktoriraju i budu izabrani u odgovarajuća nastavna tj. naučna zvanja za 5 GODINA! Ili će BITI OTPUŠTENI! Pitam se da li SLIČNA OBAVEZA VAŽI za mlade "umetnike" po Zakonu o kulturi?! Ajd, da ne bude da sam protiv SVIH UMETNIKA, DA PODSETIM, ko ONO BEŠE VISIO NA MITINZIMA KOD Tadića i "žutih"?! A ko je "obnašao" Ministarstvo kulture po 5-om oktomvriju? Sve neki "GLUPCI", da citiram BESMRTNOG Branka Ćopića! E sada ako ti "GLUPCI" budu SKINUTI sa državnih jasli?! I npr. DRŽAVA SRBIJA ne finansira više JUGOSLOVENSKO DRAMSKO POZORIŠTE?! Zanimljivo?! Imagine those things!
Preporuke:
0
0
38 sreda, 16 februar 2011 13:57
Simić Manojlo
"Bitka na Neretvi", za koju je Titin AGITPROP
smislio čedno( ne Čedino )ime:" Bitka za ranjenike",
bila je " udruženi zločinački poduhvat "Partizana,
Ustaša i Nemaca, protiv Četnika. Samo to, i ništa
više.
Veljko Bulajić je, kao i Krsto Papić, iz Banjana,
odakle su skoro sve crnogorske Ustaše, i njegov
intelektualni profil, identičan je onom Sekule
Drljevića, člana Pavelićeve Vlade.Naši partizanski
filmovi, nemaju ni najdaljih dodirnih tačaka sa
stvarnošću.Od njih su gori, još jedino ovi koji su
" na liniji " ove Vlasti, i beslovesnih NVO.
Srbija je jedinstvena zemlja na svijetu- samo u njoj
" intelektualna elita ",pripada najprimitivnijim
delovima Naroda. Gađenje.
Preporuke:
0
0
39 sreda, 16 februar 2011 14:33
Beli Orao
@Saša. "JAŠTA BRATE" (Ko to tamo peva).
Preporuke:
0
0
40 četvrtak, 17 februar 2011 20:31
Pero Trocadero
treba se nadati da ce Emir Kusturica sa najavljenim snimanjem filma "Na Drini cuprija" neke stvari "pucanstvu" objasniti.
Preporuke:
0
0
41 petak, 18 februar 2011 23:41
Turas
Film je kulturološki doživljaj onih koji ne idu u pozorište ili ne čitaju klasike.Film je prevashodno američka(ne)kultura.Ameri glorificiraju indijansku kulturu,naravno filmski,a još uvek drže rezervate u kojima žive crvenokošci.Ovde se neiscrpno,kako samo Srbi umeju,podsmeva srbskom filmu koji ruku na srce ima dosta bezvrednih.Ali zaboravljate da smo kao mala kinematografija imali i nagrađene filmove.Ipak svi filmovi ne vrede kao doživljaj posmatranje zalaska sunca sa voljenom osobom.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner